Braun Silk-épil 9 SensoSmart 9/700

Beste deals -2% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 9 SensoSmart 9/700 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Simon G 02-05-2018

Epilator die doet wat het moet

Ik heb het apparaat gratis ontvangen om te testen. De Braun silk-épil epilator is eenvoudig in zijn gebruik en hoef je slechts 1 maal op te laden om meerdere keren te kunnen gebruiken. De aan/uitknop is een draaiknop die zeer handig is om te gebruiken. Het toestel kent 2 standen die variëren tussen midden-snel en snel, persoonlijk was voor mij het enige verschil dat het meer lawaai maakte. Bij het toestel werden 3 opzetstukken bijgeleverd (opzetstuk voor massage, extra huidcontact en voor het gezicht), een borsteltje en beschermhoes. De epilator gebruik je best in een warm bad of onder de douche zodat je huid minder last heeft van het epileren. Wanneer je alle haartjes wil epileren ben je toch al gauw even bezig, zeker wanneer je dit heel precies wil doen. Je moet langzaam met het toestel over je benen bewegen zodat het de tijd krijgt om alle haren te epileren. Er is ook een extra lampje voorzien zodat je makkelijk kan zien waar je nog moet epileren. Om een optimaal resultaat te krijgen trek je best je huid zo strak mogelijk wanneer je wil epileren.

Pluspunten

• Extra lampje
  • Waterbestendig
  • Batterij gaat lang mee
  • Epileert korte haartjes

Minpunten

• Voor een optimaal resultaat, langdurig in gebruik